Pages

English Português

Jan 14, 2013

Thank You Card - Dinner Stamp



This card was sent to Florida to thank my husband's aunt and uncle for their lovely Christmas gift: dinner in NYC! It would also be a nice design for a personal thank you note to hosts of a dinner party. As always, I advise to do the writing first. On this card, the lettering was done by ink pen. I love the results of ink pens, but it can be challenging to make it look nice on a first try. I have to wonder how hard it must have been in the past to write with feathers! The fork and spoon stamp I purchased at Michael's and I use it also for recipe cards, especially when I am giving it to someone. Everything else is just card stock paper and you can use the colors you think the recipient may like the most. It is worth noting though that the stamping does show better on light colored paper.



Este cartão foi enviado para a Flórida para agradecer aos tios do meu marido pelo carinhoso presente de Natal: um jantar em Nova York! Também acho um design leagal para uma nota de agradecimento aos anfitriões de um jantar, por exemplo. Como sempre, eu aconselho começar com as letras. Neste design, as letras foram desenhadas com caneta tinteira. Eu adoro o efeito da caneta tinteira, mas aviso que pode levar um tempo para dominar o processo. Nem imagino como deve ter sido difícil no passado escrever com canetas de pena! O carimbo "garfo e colher" foi comprado na Michael's e eu utilizo-o também para cartões de receita, especialmente para presentear a alguém. O resto é apenas papel cartão e você pode escolher as cores que o destinatário mais gostar. 

No comments:

Post a Comment